Welcome

Στο blog μας θα βρείτε δεκάδες Έλληνες συγγραφείς και ιστορίες κάθε είδους, για κάθε ηλικία και για όλα τα γούστα, όπως επίσης εβδομαδιαίες κληρώσεις βιβλίων, συνεντεύξεις γνωστών συγγραφέων, συμβουλευτικά συγγραφικά άρθρα και πολλά άλλα.

Εάν λοιπόν λατρεύετε τη λογοτεχνία, περιηγηθείτε στο blog μας και ανακαλύψτε όσα έχουμε να σας προσφέρουμε.

Καλώς ήρθατε στον Moonlightόκοσμο!

28.1.19

Μετάλλαξη (Πρόλογος)

Μετάλλαξη:
1. (βιολ.) Αλλαγή ιδιότητας του οργανισμού η οποία κατόπιν μεταβιβάζεται κληρονομικά. 
2. Μεταλλαγή.
3. Αυτός που είναι  γενετικά ανώμαλος λόγω του γονιδίου Ρ5.
Είναι αρνητικός όρος.
    Το χέρι της απλώθηκε σε μία απεγνωσμένη προσπάθεια να ακουμπήσει τις λέξεις που ξεχύνονταν στο οπτικό της πεδίο. Απογοητευμένη επέστρεψε την παλάμη της στη γυάλινη επιφάνεια του θρανίου της. Δεν μπορούσε να τις αγγίξει, καθώς οι λέξεις προβάλλονταν απευθείας στο οπτικό της νεύρο.

    Τα δάχτυλά της ψηλάφισαν την επιφάνεια από καουτσούκ που αποτελούσε την εξωτερική πλευρά του ακουστικού της μετακινώντας τον τρισδιάστατο μικρό κέρσορα των φακών της. Ένα πλατύ ορθογώνιο παραλληλόγραμμο με τη λεζάντα Αναζήτηση φωτίστηκε με απαλό μπλε χρώμα. Πληκτρολόγησε τη λέξη «μετάλλαξη».
   Ασυναίσθητα κοίταξε την ημερομηνία που εμφανιζόταν πάνω δεξιά στην εικόνα.
   Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 786
   Ένας κόμπος σχηματίστηκε στον λαιμό της.
   Πάτησε το μικρό βελάκι δεξιά ξεκινώντας την αναζήτηση στο διαδίκτυο. Βρέθηκαν πάνω από 3.490.000 αποτελέσματα.
   Το πρώτο λήμμα που εμφανίστηκε ήταν ένα επιστημονικό άρθρο. Είχε αναρτηθεί πριν από 5 μήνες.
22 Απριλίου 786, 14:02
Μεταλλάξεις: Γιατί αποτελούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για τις πόλεις.
   Μετάλλαξη: Είναι ένας όρος που όλοι έχουμε ακούσει. Ένας κίνδυνος που παραμονεύει σε κάθε πόλη ανεξάρτητα από το μέγεθος και το γεωγραφικό της στίγμα .
Αλλά τι είναι στην πραγματικότητα μία Μετάλλαξη και τι είναι αυτό που την κάνει τόσο επικίνδυνη για το περιβάλλον και τους ανθρώπους γύρω της;
   Αυτήν ακριβώς την ερώτηση κάναμε στον Ιωάννη Κυριακίδη (Νευρολόγο στο 1ο Κρατικό Νοσοκομείο Ιπποκράτιδας) ο οποίος με πάνω από 30 χρόνια εμπειρία στον χώρο, μας έδωσε την άποψή του: «Για να κατανοήσουμε πλήρως τους λόγους για τους οποίους μία μετάλλαξη αποτελεί τόσο μεγάλο κίνδυνο πρέπει πρώτα να αναλύσουμε το τι ακριβώς είναι μία μετάλλαξη.  Ως «Μετάλλαξη» χαρακτηρίζεται κάποιος, ο οποίος λόγω του γονιδίου Ρ5 εμφανίζει ιδιότητες όπως:
·         Έλεγχο σιδηρούχων μετάλλων από απόσταση.
·         Διακοπή της κίνησης των ηλεκτρονίων σε μαγνήτες. (Διακοπή ηλεκτρομαγνητικής ιδιότητας)
·         Ηλεκτρική φόρτιση μικρής έντασης σε αντικείμενα ή στον περιβάλλοντα χώρο.
·         Έλεγχο ροής ηλεκτρικών φορτίων σε ηλεκτρικά αντικείμενα που βρίσκονται σε λειτουργία.
Είναι άτομα  που επηρεάζουν σημαντικά το περιβάλλον γύρω τους χωρίς οι ίδιοι να έχουν επαρκή έλεγχο των ικανοτήτων τους. Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα έγκειται αλλού» τόνισε με στόμφο, ενώ συγχρόνως εμφάνισε μία μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου μετάλλαξης  και τη συνέκρινε με αυτή ενός ανθρώπου. Με το στυλό λέιζερ μας έδειξε το κομμάτι του εγκεφάλου που αποτελεί την αμυγδαλή και στους δύο ασθενείς. «Όπως μπορείτε να διακρίνετε στις δύο εικόνες, το κομμάτι του εγκεφάλου που αποτελεί την αμυγδαλή της μετάλλαξης είναι αρκετές φορές μεγαλύτερο από αυτό ενός συνηθισμένου ανθρώπου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ανισόρροπη πνευματική κατάσταση των ατόμων που έχουν γεννηθεί με το συγκεκριμένο γονίδιο. Τα συναισθήματα που νιώθουν οι μεταλλάξεις είναι σε μεγάλο βαθμό μεγεθυμένα και αυτό είναι αρνητικό, καθώς οι  αντιδράσεις τους στις καταστάσεις, που είναι βασισμένες σε αυτά τα συναισθήματα, ξεπερνούν κατά πολύ τις φυσιολογικές. Γι’ αυτό άλλωστε πριν καταδικαστούν σε θάνατο ήταν αρκετές οι φορές που είχαν διαπράξει εγκλήματα πάθους».
   Έκλεισε τη συνέντευξη δίνοντάς μας τα συμπεράσματά του. «Οι Μεταλλάξεις  είναι άτομα τα οποία έχουν έναν ευρύ έλεγχο του περιβάλλοντός τους χωρίς όμως να μπορούν να το διαχειριστούν. Σε πλήρως τεχνολογικά εξελιγμένα περιβάλλοντα, όπως αυτά των 14 πόλεων η ύπαρξή τους μπορεί να αποβεί μοιραία και επικίνδυνη. Άλλωστε τα γεγονότα του Σεπτεμβρίου του 391 αποτελούν τη μεγαλύτερη απόδειξη».
Αναστέναξε. Πόσες φορές είχε βρεθεί στο διαδίκτυο διαβάζοντας παρόμοια επιστημονικά άρθρα που μιλούσαν για τις μεταλλάξεις; Και όλα υποστήριζαν το ίδιο αναμφισβήτητο συμπέρασμα. Οι μεταλλάξεις αποτελούσαν τεράστιο κίνδυνο. Και για την ασφάλεια των πολιτών μέσα στις πόλεις η θανάτωσή τους ήταν αναγκαία.
   Έσβησε τη λέξη «μετάλλαξη» από το πλαίσιο αναζήτησης και την αντικατέστησε με το «Σεπτέμβριος 391».
ΤΡΑΓΩΔΙΑ ήταν η πρώτη λέξη  που αντίκρισε το οπτικό της νεύρο.
   Το άρθρο μιλούσε για την έκρηξη του Πυρηνικού εργοστασίου τη χρονιά 391. Πάτησε για να διαβάσει ολόκληρο το κείμενο.

30 Σεπτεμβρίου 391
ΤΡΑΓΩΔΙΑ! Χιλιάδες οι νεκροί στην Πυρήνις. Πυρηνικό εργοστάσιο εξερράγη!
    Μία λευκή λάμψη είδαν οι κάτοικοι αλλά δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν. Η κόλαση που τους περίμενε ήταν έξω από τη σφαίρα της φαντασίας. Κτήρια το ένα με το άλλο μετατρέπονταν σε σκόνη και οι άνθρωποι θάβονταν κάτω από τα ίδια τους τα σπίτια. Η λέξη “Βοήθεια!” ήταν η μοναδική που ηχούσε πίσω από τα σύννεφα βρόμας και καπνού. Η προσπάθεια των κατοίκων να ξεφύγουν ήταν μάταιη.
   Αυτό ήταν το σκηνικό που περιέγραψαν οι ελάχιστοι επιζώντες από την έκρηξη που συνέβη σε ένα από τα τρία πυρηνικά εργοστάσια της πόλης, σήμερα τα χαράματα. Οι νεκροί υπολογίζεται ότι ξεπερνούν τους 10.000 ενώ οι ελάχιστοι τραυματίες νοσηλεύονται σε νοσοκομεία κοντινών πόλεων. Οι περισσότεροι βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.
   Οι έρευνες των αρχών κατέληξαν πως για την έκρηξη ευθύνεται ένας θαυματοποιός, ο οποίος δούλευε στον τομέα συντήρησης του εργοστασίου. Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι ότι αναφέρουν πως δεν πρόκειται για λάθος στη συντήρηση. «Η συντήρηση του εργοστασίου ήταν άριστη, οι δείκτες όμως έδειχναν νούμερα που απείχαν κατά πολύ από τα πραγματικά. Ο Ξενοφών Αλεξάκης, ένας θαυματοποιός που δούλευε στον τομέα συντήρησης, άθελά του πείραξε τους δείκτες και στη προσπάθεια να διορθώσουν το εικονικό πρόβλημα που πίστευαν ότι είχε προκύψει τα αποτελέσματα ήταν καταστροφικά» ανέφεραν συνοπτικά οι αρχές της Υδωρίας, που έσπευσαν στη βοήθεια της πόλης.
   Ακόμα ένα περιστατικό που βαραίνει τους… «θαυματοποιούς»...
Θαυματοποιοί, σωστά... Αυτό ήταν το όνομα που είχαν δώσει τότε στις Μεταλλάξεις, σκέφτηκε από μέσα της. Το άρθρο συνεχιζόταν καταδικάζοντας τους θαυματοποιούς για διάφορα εγκλήματα που είχαν διαπράξει στο παρελθόν, αλλά δεν συνέχισε το διάβασμα. Δύο άρθρα και ήδη ένιωθε τις τρίχες στη ραχοκοκαλιά της να ανασηκώνονται μία μία.
   Ένα τελευταίο... σκέφτηκε σφίγγοντας τα δόντια της. Με γοργές κινήσεις άλλαξε το «Σεπτέμβριος 391» με το «θαυματοποιός».
   Τα αποτελέσματα που εμφανίστηκαν αυτή τη φορά ήταν λιγότερα από 10.000. Τα τελευταία 400 χρόνια κανείς δεν αποκαλούσε έτσι τις Μεταλλάξεις. Ήταν ένας ξεχασμένος όρος.
   Άνοιξε το πρώτο αποτέλεσμα, το οποίο είχε τίτλο «ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ».

2 Φεβρουαρίου 292
 ΠΑΔΙ ΘΑΥΜΑ εμφανίστηκε στην Τιτάνια. Δωδεκάχρονος ανάβει λάμπες με την αφή!
   Ακούγεται σαν τίτλος από μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, όμως είναι πραγματικότητα. Μιλάμε για τον νεαρό Αργύρη Παπανικολάου, ο οποίος πρωταγωνιστεί σε ένα βίντεο που είχε δημοσιεύσει η οικογένειά του και μέσα σε ελάχιστες ώρες ξεπέρασε τις 1.000.000 προβολές. Μία λάμπα ανάβει μόνο και μόνο με το άγγιγμα του παιδιού.
   Το συγκεκριμένο ταλέντο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην ηλικία των 5 με βάση τα λεγόμενα του στενού οικογενειακού κύκλου του παιδιού. Ο  πατέρας του μικρού Αργύρη του είχε δώσει να κρατήσει μία μικρή λάμπα αλλά δευτερόλεπτα αργότερα έμεινε έκπληκτος, όταν αντίκρισε την πρωτόγνωρη ικανότητα του γιου του που φώναζε περιχαρής για αυτό το κατόρθωμα. Και αυτή ήταν μόνο η αρχή.
   «Οι ικανότητές του δεν περιορίζονται στο να ανάβει λάμπες», αναφέρει η περήφανη μητέρα του παιδιού, καθώς ένα δεύτερο βίντεο, που ανέβηκε λίγες ώρες μετά το πρώτο, δείχνει πεντακάθαρα τον Αργύρη όπου, πάνω από την παλάμη του αιωρείται ένας μικρός, μεταλλικός βόλος. «Δεν ξέρω πως το κάνει, άλλα κάθε φορά που του δίνουμε ένα μεταλλικό αντικείμενο μπορεί και το κάνει να πετάει με αυτό τον τρόπο!»
   Το γεγονός έχει ενθουσιάσει και προβληματίσει την επιστημονική κοινότητα. «Είναι πρωτόγνωρο φαινόμενο!» επισημαίνουν οι ερευνητές του νευρολογικού τμήματος του 1ου Κρατικού νοσοκομείου Ιπποκράτιδας. «Το παιδί συμπεριφέρεται σαν ζωντανός ηλεκτρομαγνήτης. Αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι ότι μπορεί και ελέγχει με μεγάλη ακρίβεια τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία που δημιουργεί».
Όχι αρκετά μεγάλη όμως... συλλογίστηκε.
  Το άρθρο έκλεινε με το  βίντεο του νεαρού παιδιού.
   Ο νεαρός Αργύρης βρισκόταν σε ένα όμορφο φωτεινό δωμάτιο, που από τη διακόσμηση έμοιαζε να είναι η κρεβατοκάμαρά του. Πίσω του υπήρχε το κρεβάτι του στολισμένο με πολύχρωμα σεντόνια και δίπλα του ένα μικρό γραφείο. Οι τοίχοι ήταν γεμάτοι με πόστερ από ταινίες της εποχής αλλά και διάφορα ράφια που συνοδεύονταν από πολυάριθμα επιτραπέζια παιχνίδια και φιγούρες δράσης.
   Ένας ενθουσιασμένος άντρας γύρω στα σαράντα στεκόταν δίπλα στο παιδί και χαιρετούσε. Το παιδί μιμήθηκε τις κινήσεις του πατέρα του κοιτώντας διστακτικά την κάμερα. Ο άντρας έβγαλε από την τσέπη του έναν μικρό γυάλινο γλόμπο, τον έδωσε στο αγόρι και εκείνο έσφιξε το μεταλλικό κομμάτι του στα δάχτυλά του.
   Ένα δευτερόλεπτο αργότερα μία σθεναρή λάμψη άρχισε να εμφανίζεται πίσω από το γυαλί. Το φως δυνάμωνε ταχύτατα, με αποτέλεσμα η έντασή του να τυφλώνει τον θεατή. Εκεί τελείωνε και το βίντεο που δεν διαρκούσε πάνω από 20 δευτερόλεπτα.
Αυτή ήταν η πρώτη αναφορά μετάλλαξης. Αυτό ήταν το βίντεο που σηματοδοτούσε μία νέα εποχή τρόμου για την Ενότητα Ειρήνης.
   Γύρισε στο κεντρικό μενού των φακών της. Ένιωθε ένα έντονο σφίξιμο στο στομάχι.
   Αυτό το βίντεο είχε προβληθεί για πρώτη φορά σε μία εποχή που οι πόλεις ήταν ασφαλείς από κάθε κίνδυνο. Τότε κανείς δεν φανταζόταν τον τρόμο που θα προκαλούσαν μετά από 500 χρόνια αυτά τα ιδιαίτερα άτομα. Τότε ήταν απλώς θαύματα της γενετικής, γι’ αυτό κιόλας τους είχε δοθεί ο τίτλος  «θαυματοποιός».  Αλλά ο ξεχασμένος αυτός τίτλος δεν υπήρχε πια. Είχε δώσει τη θέση του στον όρο «Μετάλλαξη» και αν ανήκες μέσα σε αυτές, ήσουν καταζητούμενος από τις αρχές των δεκατεσσάρων πόλεων της Ενότητας Ειρήνης και τους κατοίκους της.
   Ήσουν κάτι λιγότερο από  άνθρωπος...
   Ο μοναδικός τρόπος να επιβιώσεις ήταν να κρυφτείς. Έπρεπε να προσποιηθείς πως έμοιαζες με τους υπόλοιπους, να δείχνεις ότι τρέμεις τις μεταλλάξεις και πάνω απ’ όλα να μην μιλήσεις και δείξεις σε κανέναν τι είσαι στην πραγματικότητα. Να είσαι ό,τι ήταν και οι υπόλοιποι.
   Αυτή τη ζωή ήταν αναγκασμένη να ζει η Αιμιλία όντας μετάλλαξη.