Welcome

Στο blog μας θα βρείτε δεκάδες Έλληνες συγγραφείς και ιστορίες κάθε είδους, για κάθε ηλικία και για όλα τα γούστα, όπως επίσης εβδομαδιαίες κληρώσεις βιβλίων, συνεντεύξεις γνωστών συγγραφέων, συμβουλευτικά συγγραφικά άρθρα και πολλά άλλα.

Εάν λοιπόν λατρεύετε τη λογοτεχνία, περιηγηθείτε στο blog μας και ανακαλύψτε όσα έχουμε να σας προσφέρουμε.

Καλώς ήρθατε στον Moonlightόκοσμο!

20.4.16

Ο Ισορροπιστής (Κεφάλαιο 3) - Το άρθρο 13

Μόσχα, ώρα 21:00
     Στη περιοχή της Γιασενέβο εδράζεται ένας από τα πιο παλιά ξενοδοχεία της Ρωσίας. Σάπιο, ξεχασμένο και διαγραμμένο από τη σύγχρονη ιστορία, έχει ξεχάσει μέχρι και το όνομα του. Διάσημοι απ’ ολο τον κόσμο είχαν φιλοξενηθεί τις δεκαετίες του 70 και του 80. Πλέον φιλοξένει απόκληρους της κοινωνίας, νταβατζίδες με τις πόρνες τους και πρεζάκια. Ένας σωρός από τούβλα χωμένος πίσω από τα άλλα επιβλητικά κτίρια.  
     Ανάμεσα στους πολλούς παράνομα διαμένοντες είναι και ο ξεπεσμένος θρύλος, Γκριγκόρι Μερκούλοβ ή όπως το φώναζαν οι σύντροφοί του στη παλιά GRU, η Αιμοδιψής Κάννη. Ο καλύτερος ακροβολιστής στα χρόνια της κομμουνιστικής Ρωσίας με πολύ βαρύ ιστορικό. Συμμετοχή στους Τσετσενιακούς πολέμους, κατάσκοπος στη Μολδαβία και την Ουκρανία και πλήθος νεκρών, με μια σφαίρα στο κεφάλι, μέσα στη Ρωσία. Μετά τη Περεστρόικα, δούλεψε ως ανεξάρτητος πληρωμένος εκτελεστής. Σε μια αποστολή όμως στην Νότια Οσετία τραυματίστηκε θανάσιμα και έχασε το δεξί του πόδι. Πλέον κάθεται μόνος του στο μισοσκότεινο 4x4 δωμάτιο του, πίνοντας βότκα και κοιτώντας τα μυρμήγκια στο τοίχο.
     Κάτι όμως θα αλλάξει σήμερα. Καθώς κατέβαζε το δηλητήριο στον οισοφάγο του, άκουσε βήματα στο διάδρομο. Δεν έδωσε σημασία μέχρι που είδε ένα φάκελο να σέρνεται κάτω από τη πόρτα του. Στην αρχή παραξενεύτηκε και ένοιωσε κι ένα φόβο. Είχε κάνει πολλούς εχθρούς όλα αυτά τα χρόνια και ουσιαστικά κρυβόταν. Αλλά, το στρατιωτικό του θάρρος ξύπνησε και πήγε μέχρι τη πόρτα. Κουτσαίνοντας έφτασε και έπιασε το φάκελο. Τον ανοίγει για να βρει ένα χαρτί με έξι λέξεις.
«Σταθμός Κονκόβο. Ερμάριο 99. Συμβόλαιο θανάτου».
     Κάποιος τον βρήκε και θέλει να τον προσλάβει. Ποιος να είναι άραγε; Ανοίγει τη πόρτα για να δει, αλλά τίποτα. Μόνο ο ξύλινος διάδρομος. Σταματά κάθε σκέψη καθώς θεωρεί ότι έπιασε τη καλή. Είχε να πιάσει χαρτονόμισμα για μήνες και ζούσε είτε από ζητιανιά, είτε από το συσσίτιο. Αυτό το γράμμα ήρθε σαν μάννα εξ ουρανού. Το ταλέντο του επιτέλους θα ξαναχρησιμοποιηθεί. Μια ανείπωτη χαρά γεμίζει το είναι του. Η λέξη που περιτριγυρίζει στο μυαλό του είναι: Επιτέλους.       
     Φοράει ένα ξύλινο πράγμα στο κουτσουρεμένο του πόδι, βάζει ένα πρόχειρο μπουφάν και φεύγει. Ο σταθμός ήταν αρκετά μακριά και είχε καιρό να περπατήσει τόσο πολύ. Σχεδόν ίδρωσε για να φθάσει ως εκεί. Όταν μπήκε στο κατάμεστο σταθμό άρχισε να ψάχνει δεξιά και αριστερά για τα ερμάρια. Όταν τα βρήκε περπάτησε ως εκεί. Βρίσκει το 99 και βλέπει ότι υπάρχει ένα κλειδί επάνω. Κάποιος ήταν εδώ πρόσφατα. Ανοίγει το ερμάριο και βρίσκει ένα καφέ κουτί μέσα. Το παίρνει και βλέπει ένα ακόμα χαρτάκι επάνω που λέει:
«Άνοιξε το στο σπίτι σου».
     Κατάρες και βρισιές βγαίνουν αυτόματα από το στόμα του. Κλείνει με πάταγο το ερμάρι και παίρνει και το κλειδί. Περπατώντας για το σπίτι, παρότι πονούσε, δε σταμάτησε να σκέπτεται το κουτί. Κάτι είχε μέσα και ήταν λίγο βαρύ. Είχε ξαναδεί τέτοια κουτιά αλλά όλα είχαν μέσα ένα όπλο, τη φωτογραφία του στόχου και τα μισά λεφτά απ’ αυτά που είχε συμφωνήσει. Αυτό το κουτί είχε κάτι διαφορετικό μέσα του.       
     Φθάνει σπίτι του και αφού βγάζει το μπουφάν του, αφήνει το κουτί στο τραπέζι. Βγάζει το ταχυδρομικό καφέ κάλυμμα και βρίσκει ένα ξύλινο κουτί. Το ανοίγει και βλέπει κάτι απίστευτο και πανέμορφο. Γυναίκα όμορφες είδε πολλές, πανέμορφα αντικείμενα όμορφα διακοσμημένα επίσης πολλά. Αυτό όμως ήταν το κάτι άλλο και τον άφησε με ανοιχτό το στόμα για λίγο. Το Γυάλινο Γάντι. Έφθανε λίγο μέχρι κάτω από το καρπό και ήταν εξολοκλήρου φτιαγμένο από κομματάκια καθρεπτών. Το κοίταζε για κανένα πεντάλεπτο μέχρι να συνέλθει. Από δίπλα υπήρχε ένα ακόμα γράμμα και μια φωτογραφία. Κοιτάζει τη φωτογραφία και τη πετάει δίπλα. Στη συνέχεια διαβάζει το γράμμα.
«Φόρα το Γάντι και στάσου μπροστά από ένα καθρέπτη. Σκέψου δυνατά το άτομο στη φωτογραφία και ο καθρέπτης θα σου δείξει το πρόσωπο της. Μόλις την δεις, πυροβόλα τον καθρέπτη. Αμοιβή 20.000 ρούβλια».  
     Μόλις τελειώνει την ανάγνωση στραβώνει τα χείλη του. Νοιώθει ότι τον έπιασαν κορόιδο. Πότε δε πίστευε σε μαγείες και παραφυσικά φαινόμενα. Τώρα έχει μπροστά του ένα όμως. Το κοιτάζει και σκέπτεται. Κάποιος τον έβαλε σε όλο αυτό το κόπο για να πάρει αυτό το αντικείμενο. Δε φαίνεται για πλάκα, γιατί είναι αντικείμενο αξίας. Τι έχει να χάσει;       
     Πηγαίνει σ’ ένα συρτάρι και βγάζει ένα πλεκτό. Μέσα είναι ένας φίλος που τον συνόδευσε μέχρι το άδοξο τέλος της καριέρας. Το ρώσικο πιστόλι GSh-18 μαζί με το φιλαράκι του, τον σιγαστήρα. Αφού το τσεκάρει και δει ότι είναι γεμάτο και δεν θα κολλήσει το αφήνει στο τραπέζι. Πιάνει το Γάντι προσεκτικά. Είναι ελαφρύ και το μικρός φως της λάμπας είναι αρκετό για να φωτίσει όλο το δωμάτιο. Το φοράει και νοιώθει μια απαλότητα στο χέρι του, ισάξια με το άγγιγμα μιας γυναίκας. Αμέσως κοιτάζει τη φωτογραφία, σηκώνει το χέρι και στρέφεται προς ένα μικρό καθρέπτη. Κλείνει τα μάτια και σκέπτεται δυνατά. Τα κρύσταλλα πάνω στο Γάντι αρχίζουν να κουνιούνται. Ο καθρέπτης μπροστά του κινείται σαν το νερό. Ο Γκριγκόρι βλέπει ένα θαύμα να εξελίσσεται εμπρός του. Ο καθρέπτης αλλάζει εικόνες όπως μια τηλεόραση. Ώσπου στο τέλος σταματάει σε μία και μόνο εικόνα. Είναι ένα φτωχικό σαλόνι με μια κοπέλα να κάθεται μαζί με κάποιον άλλον και να τρώει μόνη της. Η Ρουθ είναι κοπέλα και στόχος του. Πιάνει το πιστόλι και το στρέφει προς το καθρέπτη. Απασφαλίζει, κεντράρει στο κεφάλι της και…..
     Στο εσωτερικό του αρχοντικού περπατάει η Κλόμα. Είναι απογοητευμένη και νευριασμένη συνάμα. Μόλις μπαίνει στη μεγάλη αίθουσα πάει κατευθείαν στη μικρή κάβα και γεμίζει ένα ποτήρι με καλό κρασί. Οι υπόλοιποι τρεις τη κοιτάνε με αγωνία. Ενώ καταπίνει ο Γκονάς μη αντέχοντας άλλο τη ρωτάει:
«Λοιπόν;»
«Τίποτα».
     Και κατεβάζουν τα κεφάλια τους. Η Κλόμα για μιάμιση βδομάδα πήγε στη Νορβηγία προκειμένου να λύσει το θέμα της τρύπας των Τρολς. Όμως δεν ήταν τόσο απλό και οι κακουχίες φαίνοντας στο πρόσωπο της. Ο Γκονάς ξαναρωτάει:
«Ακολούθησες τα πρωτόκολλα μας;»
«Χέσε με, ρε μαλάκα κι εσύ με τα πρωτόκολλα. Ξέρεις πόσους έπρεπε να λαδώσω για να κρατηθούν μακριά τα αδιάκριτα μάτια; Μέχρι τη Νορβηγική κυβέρνηση έφθασα. Ξέρεις πόσους ενδιάμεσους έβαλα για να ψαρέψουν πληροφορίες από τις τοπικές παροικίες; Έχασα το λογαριασμό».
«Ηρέμησε». λέει η Ζίφαελ κουνώντας παράλληλα τα χέρια της.
«Δε μπορώ να ηρεμήσω, ρε Ζίφαελ. Γιατί τελικά αποδεικνύεται αυτό πους σας λέω από το προηγούμενο αιώνα».
«Όχι πάλι!» λέει ο Άιρους και πιάνει το κεφάλι του.
«Ω ναι, θα το ξαναπώ αδερφούλη. Η τρύπα δεν έχει ίχνος υπερφυσικής δραστηριότητας αλλά τα Τρολς πέρασαν. Είναι προφανές συντρόφια. Η εξέλιξη μας χτυπάει τη πόρτα και πλέον με γοργούς ρυθμούς».
«Ακόμα βλέπεις τη Ισορροπία σαν λογισμικό που αυτοαναβαθμίζεται, έτσι;» Ρωτάει η Ζίφαελ».
«Και επιβεβαιώνομαι. Βιώνουμε τις κοσμικές παρενέργειες. Μήπως να σας θυμίσω τι έγινε πριν πέντε χρόνια στο Άλφα του Κενταύρου; Μήπως να σας θυμίσω ότι κυκλοφορεί μια πέμπτη έτοιμη Ισορροπίστρια;»
«Μπορεί να είναι αυτό πους λες. Μπορεί όμως και κάποιος να παίζει μαζί μας». λέει ο Άιρους.
«Μην αρχίζεις πάλι». λέει ξεφυσώντας ο Γκονάς.    
     Και κάπως έτσι αρχίζει ένας επικός καβγάς μεταξύ των Ρυθμιστών. Η έλλειψη αποτελεσμάτων αυτά φέρνει. Συγκεντρώνονται όλοι γύρω-γύρω και η λογομαχία παίρνει φωτιά. Θα σταματήσει όμως απότομα.
     Ξαφνικά μέσα στο σαλόνι τηλεμεταφέρεται από το πουθενά ο Τρόι κρατώντας στην αγκαλιά του τη Ρουθ, φέρνοντας μαζί του χιλιάδες κομμάτια γυαλιά. Οι Ρυθμιστές σταματούν το καβγά και τρέχουν κατευθείαν πάνω τους. Τραβούν τη Ρουθ παραπέρα και κοιτάζουν τον Τρόι. Η πλάτη είναι γεμάτη από τρύπες. Η Κλόμα μόλις το βλέπει ορμάει πάνω στη Ρουθ και τη πιάνει από το λαιμό ρωτώντας την:
«Τι έγινε; Τι συνέβη;»
     Η Ρουθ παλεύει να φύγει αλλά η Κλόμα δεν είναι μια απλή γυναίκα. Ο Γκονάς τρέχει στο συμβάν και τις χωρίζει. Η Ζίφαελ πατάει μια γερή φωνή:
«ΦΡΟΥΡΟΙ!»
     Κι αμέσως μπαίνει η Ρυθμιστική Φρουρά και προσπαθεί να μαζέψει το σώμα του Τρόι. Η Ζίφαελ δίνει εντολή να μεταφερθεί στο δωμάτιο της. Η Ρουθ κάθιδρη και με σταγόνες αίματος στο πρόσωπο της ρωτάει:
«Θα επανέλθει;»
«Ναι. Μόλις αφαιρεθούν οι σφαίρες θα είναι σα καινούργιος. Αλλά πες μου τώρα, τι συνέβη;» ρωτάει ο Γκονάς.
«Σφαίρες. Σφαίρες από παντού. Κάθε γυαλί και κρύσταλλο έβγαζε μία σφαίρα».
     Οι Ρυθμιστές παγώνουν για λίγο με την απάντηση και γυρίζουν με μίας όλοι και τη κοιτούν. Εν συνεχεία κοιτιούνται μεταξύ τους. Ο φόβος έχει καθρεπτιστεί στα πρόσωπα τους. Κάποιος παίζει πολύ σκληρά για να φθάσει να πυροβολεί μες στο σπίτι του Ισορροπιστή. Πέντε λεπτά νωρίτερα ο Τρόι καθόταν απέναντι από τη Ρουθ προσπαθώντας να της μιλήσει.
«Σε παρακαλώ, πες κάτι».
«Τι θες ρε συ;»
«Τι πρέπει να κάνω για να με συγχωρέσεις».
«Η συγνώμη δεν κλείνει πληγές, ούτε διαγράφει τα λόγια».
«Βοηθάει όμως στο να γίνει μια νέα αρχή».
     Η Ρουθ συνεχίζει να τρώει το πρωινό της αγνοώντας τον επιδεικτικά. Εκείνος όμως δε σταματάει και ψάχνει να βρει τρόπο να τη προσεγγίσει ξανά. Πάει να πει μια κουβέντα όμως εκείνη τη στιγμή ένα κακό προαίσθημα τον κατακλύζει. Νοιώθει ότι τον παρακολουθούν. Κάτι δε πάει καλά. Βλέπει ένα καθρέπτη πίσω της να πάλλεται. Ανοίγει διάπλατα τα μάτια του από το φόβο. Αμέσως ρίχνει το τραπέζι κάτω και πέφτει επάνω της πριν η πρώτη σφαίρα βγει από το καθρέφτη. Ο Γκριγκόρι αστόχησε αλλά το Γάντι ξαναφτιάχνει την εικόνα από άλλη οπτική. Πυροβολεί ξανά και ο Τρόι αρχίζει να δέχεται τις πρώτες σφαίρες. Κραυγάζει από το πόνο αλλά κρατάει σφιχτά τη Ρουθ, προστατεύοντας την. Το Γάντι αλλάζει τις εικόνες και δείχνει από παράθυρα, λάμπες και άλλους καθρέφτες. Ο Γκριγκόρι αδειάζει όλη τη γεμιστήρα του. Ο Τρόι βαριανασαίνοντας βάζει όλη του τη δύναμη και τελικά αποϋλοποιείται. Ο Γκριγκόρι χάνει οπτική επαφή και αρχίζει να βρίζει. Η συνέχεια γνωστή.  
     Εντωμεταξύ στην Ουάσινγκτον, ο Κλαρκ κάθεται στο σπίτι του κοιτώντας το λάπτοπ του. Έχει ένα μπουκάλι ουίσκι δίπλα του και το γεμίζει συνέχεια. Δε μπορεί να πιστέψει αυτό που βλέπει μπροστά του. Το λογισμικό έχει ξεφύγει πλέον από τις ημερομηνίες που είναι γνωστές στον γνωστό κόσμο και δείχνει ΧΧΧΧΧ. Επίσης η γενεαλογία του εδάφους αλλάζει όσο πηγαίνει προς τα πίσω. Πλέον είναι κοντά στην Ιουρασική εποχή. Δε ξέρει τι να κάνει. Δε ξέρει που να κατευθυνθεί και τι να ψάξει. Για χρόνια δε πίστευε στο παραφυσικό και πλέον αυτή του η αντίληψη κλονίζεται συθέμελα. Πιάνει το κεφάλι του χαμένος σε διάφορες σκέψεις. Ο ταύρος δε βλέπει το κόκκινο χρώμα και δε μπορεί να επιτεθεί πουθενά.   
     Ακούγεται η πόρτα. Σηκώνεται ψιλοπαραπατώντας και την ανοίγει. Μπροστά του είναι ένας πιτσαδόρος κρατώντας ένα κουτί πίτσα. Ο Κλαρκ παραξενεύεται. Ο πιτσαδόρος λέει:
«Η πίτσα σας».
«Δε παρήγγειλα πίτσα».
«Το ξέρω». 
     Και ανοίγει μεμιάς το κουτί. Ένα μαύρο αέριο χτυπάει το πρόσωπο του Κλαρκ. Πηγαίνει προς τα πίσω και ρίχνει το τραπεζάκι παραπατώντας. Προσπαθεί να φθάσει το πιστόλι του αλλά το αέριο έχει κάνει τη δουλειά του. Τον παραλύει πολύ γρήγορα και τον ρίχνει σε λήθαργο. Αμέσως μαζί με το πιτσαδόρο μπαίνουν άλλα τρία άτομα, ενώ τέλος μπαίνει κι ο αρχηγός του ο Μπράουν. Βλέπει το αναίσθητο σώμα και κουνάει το κεφάλι του. Προσπάθησε συνεχώς να τον σταματήσει όλη αυτή τη περίοδο αλλά ο ταύρος δεν ακούει ποτέ.
     Κάνει νόημα στους άντρες του να τον σηκώσουν. Είναι όλοι τους συνάδελφοι του. Τον σηκώνουν και τον μεταφέρουν έξω από τη πολυκατοικία του. Τον βάζουν σ’ ένα ερημικό σοκάκι και τον βάζουν στο πορτ παγκάζ ενός αμαξιού. Τα δύο αμάξια ξεκινάνε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα.
     Πίσω στο αρχοντικό, οι τρείς Ρυθμιστές και η Ρουθ κάθονται έξω από το δωμάτιο της Ζίφαελ περιμένοντας. Η Ζίφαελ ανέλαβε να βγάλει τις σφαίρες από το σώμα του Τρόι προκειμένου να κλείσουν οι πληγές του.
Όλη αυτή την ώρα η Κλόμα περιστρεφόταν με πολύ άγριες διαθέσεις γύρω από τη Ρουθ. Εκείνη από την άλλη προσπαθούσε να μην της δώσει σημασία, όσο κι αν ήθελε να μάθει γιατί είχε τέτοιο μένος μαζί της. Ο Γκονάς αντιλαμβανόμενος την ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα προσπαθεί να φέρει τη κατάσταση σε πιο σοβαρά θέματα, λέγοντας:
«Ευτυχώς η απόπειρα έγινε από άνθρωπο. Το μόνο καλό στην υπόθεση».
«Αυτό μ’αρέσει τόσους αιώνες σε σένα ρε φίλε. Ότι πάντα βρίσκεις κάτι καλό μέσα στο βόθρο». λέει ειρωνευόμενος ο Άιρους.
«Εσένα τώρα ποιο είναι το πρόβλημα σου;»
«Ε, ε, ε, δε το κόβετε και οι δύο σας; Έχουμε πρόβλημα εδώ αν δεν το καταλάβατε». λέει η Κλόμα.
«Σωστά πρέπει να βρούμε πως πέρασαν οι σφαίρες μέσα από τα γυαλιά. Ποιος έχει τέτοια δύναμη;» ρωτάει ο Άιρους.
«Ακόλουθοι του Λόκι, Ζαοάριους, Στρόπαλινς και η λίστα όσο πάει και μεγαλώνει. Διάλεξε». του απαντάει ο Γκονάς. Όλοι σκύβουν το κεφάλι ξέροντας ότι θα είναι δύσκολο να εντοπιστεί ο ένοχος. Τότε όμως η πόρτα του δωματίου ανοίγει απότομα και βγαίνει ημίγυμνος ο Τρόι. Έχει το κορμί ενός πεζοναύτη και τις ουλές ενός βασανισμένου. Το κορμί του είναι χάρτης αποστολών. Οι τρύπες δεν έχουν κλείσει και πονάει ακόμα, κάτι που φαίνεται στο σφιγμένο πρόσωπο του. Από πίσω τον ακολουθεί η Ζίφαελ αλαφιασμένη και κρατώντας ένα ιατρικό μπολάκι με τις σφαίρες. Εκείνος, έχοντας ακούσει τη συζήτηση, λέει:
«Η μπορεί να είναι το Γυάλινο Γάντι».      
     Όλοι κολλάνε όταν το ακούν για λίγο. Μετά όμως ο Άιρους τον ρωτάει:
«Πως είσαι τόσο σίγουρος;»
«Δεν είμαι. Όμως μια τέτοια παρόμοια επίθεση έχω διαβάσει σε αρχείο του Σουγκουλέ».
     Με το που ανέφερε το όνομα του Σομαλού Ισορροπιστή όλοι οι Ρυθμιστές και κάποιοι από τη φρουρά κατέβασαν το κεφάλι. Η Ρουθ από την άλλη κοιτούσε τον Τρόι περίεργα. Εκείνος μόλις είδε τα βλέμματα ρώτησε:
«Τι συμβαίνει;»
«Όντως ο Σουγκουλέ το βρήκε το ’91 και το έχασε το ’94. Μη ρωτήσεις πως, είναι απόρρητο». απαντάει ο Γκονάς.
«Αφήνω ασχολίαστο το γεγονός ότι έχετε απόρρητα από μένα και προχωράω στο ψητό. Πως το βρίσκω;»
«Δεν είναι εύκολο». λέει η Κλόμα. «Το Γάντι έχει τη δυνατότητα να αλλάζει χιλιάδες καθρέφτες-εικόνες προκειμένου να σου δείξει αυτό που σκέφτηκες. Αν μπούμε σε αυτή τη διαδικασία θα πάρει πολύ χρόνο».
«Επίσης εάν είναι όντως το Γάντι τότε ούτε εμείς ήμαστε ασφαλείς εδώ, ούτε η Ρουθ. Φρουροί!» αμέσως ο Γκονάς λέει στη Φρουρά να καλύψει κάθε τι που αντανακλά. Ο Τρόι κοιτάζει τη Ρουθ που είναι αμίλητη με αινιγματικό βλέμμα. Λέει στη Ζίφαελ ότι πρέπει με κάποιο τρόπο να προστατευθεί. Η Ζίφαελ δίνει εντολή να την κλειδώσουν σ’ ένα χώρο όπου δεν θα υπάρχει φως. Αυτό το πλεονέκτημα θα μπορούσαν να το εκμεταλλευτούν. Δύο Φρουροί τη σηκώνουν και την κατευθύνουν ώστε να τους ακολουθήσει. Αυτή υπακούει αλλά συνεχίζει να κοιτάζει τον Τρόι. Εκείνος βλέπει ένα βλέμμα γεμάτο καχυποψία. Το προσπερνάει και απευθύνεται στους Ρυθμιστές.
«Όποτε τι κάνουμε;»
«Θα χρειαστεί πολύ ψάξιμο μέχρι να βρούμε τον ένοχο». του απαντάει ο Άιρους. Ο Τρόι δε δέχεται την απάντηση και λέει:
«Καλύτερα να πάμε σε πιο ανθρώπινες μεθόδους».
«Δηλαδή;» ρωτά η Κλόμα. Τότε ο Τρόι πιάνει σφαίρα μέσα από το μπολάκι και τους τη δείχνει. Εκείνος προλαβαίνοντας κάθε αντίδραση λέει:
«Ας ξεκινήσουμε με τη σφαίρα. Αν βρούμε την προέλευση της θα είναι μια αρχή.
     Τότε παίρνει τη σφαίρα ο Δίραξ και τη κοιτάζει. Μόλις τελειώσει την εξέταση το δίνει ξανά πίσω στο Τρόι και λέει:
«Είναι ρώσικη».
«Ωραία. Αυτή είναι μια αρχή. Ας ψάξουμε όλους τους συνδέσμους μας στη Ρωσία μήπως μπορούν να μας πουν ποιοι έχουν τέτοιες σφαίρες».
«Είναι μια αρχή Τρόι, άλλα θα πάρει καιρό». συμπεραίνει η Ζίφαελ.
«Όχι αν βοηθήσουμε». πετάγεται ο Δίραξ. «Αγαπητοί Ρυθμιστές, ζητώ άδεια να συνοδεύσω τον Ισορροπιστή σε αυτή του την αποστολή».
     Οι Ρυθμιστές κοιτάζονται μεταξύ τους και σιωπηλά συμφωνούν. Το λόγο παίρνει η Ζίφαελ και λέει:
«Δεκτό. Ξεκινήστε αμέσως».
     Ο Τρόι πάει κοντά στο Δίραξ και τον ρωτάει:
«Πόση ώρα θες για να βρεις όλους τους συνδέσμους;»
«Σε πέντε λεπτά θα τους έχω βρει».
«Έγινε. Θα έρθω να σε βρω σε λίγο».
«Θα περιμένω».
     Φεύγουν προς αντίθετες κατευθύνσεις. Ο Τρόι φοράει τη μπλούζα του και πηγαίνει προς το δωμάτιο που έχουν την Ρουθ. Οι Φρουροί του ανοίγουν τη πόρτα και εκείνος εισέρχεται σ’ ένα μισοσκότεινο χώρο. Η Ρουθ κάθεται μόνη της σε μια καρέκλα στηρίζοντας το κεφάλι της στο δεξί της χέρι. Ο Τρόι ξέρει ότι δεν έχει πολύ διάθεση γι’αυτό αποφασίζει να είναι ολιγομίλητος.
«Θα κάνω όσο πιο γρήγορα μπορώ μ’αυτή την αποστολή. Το βράδυ θα έχουμε γυρίσει σπίτι».
     Η Ρουθ δε μίλησε παρότι ο Τρόι περίμενε μια αντίδραση. Εκείνος τότε γυρίζει τη πλάτη του να φύγει όταν η Ρουθ λέει:
«Πολύ σίγουρος ήσουν πριν. Ότι πρόκειται γι’αυτό το περίεργο γάντι».
     Δε κοιτάζονται και δε κουνιούνται από τις θέσεις τους. Μέσα στο μισοσκόταδο κυριαρχεί η ατμόσφαιρα της καχυποψίας. Ο Τρόι απαντάει:
«Μια υποψία είναι».
«Είμαι σίγουρη γι’αυτό».
«Ελπίζω όσο θα λείπω…να μην κάνεις κάτι….παράλογο».
«Μην ανησυχείς φιλαράκι. Ξέρω πότε να κρατάω το στόμα μου κλειστό».
     Η συζήτηση τελειώνει εκεί. Ο Τρόι βγαίνει σαν να μην έγινε ποτέ ο διάλογος και κλείνει μόνος του τη πόρτα. Ο Δίραξ τον βρίσκει έξω από το δωμάτιο και του λέει ότι έχει έτοιμη ομάδα κρούσης και έρευνας. Ο Τρόι του λέει να ξεκινήσουν το γρηγορότερο. Κάτι στο πρόσωπο του υποδεικνύει ότι θέλει να τελειώσει όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Ο Δίραξ παρατηρεί ότι ο Τρόι κοιτάζει τη πόρτα πριν φύγει.  
     Εντωμεταξύ τα δύο αμάξια είχαν φτάσει έξω από ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο στα προάστια της Ουάσινγκτον. Όταν σταμάτησαν ο Μπράουν βγήκε πρώτος και έβαλε μια κουκούλα. Το παράδειγμα του το ακολούθησαν και οι υπόλοιποι. Μόλις φόρεσαν τις κουκούλες πήγαν στο πορτ παγκάζ και βγάλανε τον Κλαρκ. Τον σέρνουν στο πάτωμα και στη συνέχεια τον καθίζουν σε μια ξύλινη καρέκλα. Του δέρνουν τα χέρια πισθάγκωνα. Μετά παίρνουν ένα κουβά νερό και του το πετάν στο πρόσωπο. Ο Κλαρκ ξυπνάει απότομα. Ανασαίνει βαριά από τη τρομάρα και κοιτάζει τριγύρω. Το κεφάλι του ακόμα στριφογυρνάει από το αέριο. Ο Μπράουν τον πλησιάζει και σκύβει μπροστά στο πρόσωπο του. Βαραίνοντας τη φωνή του, τον ρωτά:
«Αστυνόμε Κλαρκ, τι ξέρεις για την υπόθεση με τα λιωμένα γυαλιά;»  
     Ο Κλαρκ δεν απαντάει κι αντ’αυτού του δίνει ένα οργισμένο βλέμμα. Ο Μπράουν του χτυπάει μια φορά στο μάγουλο. Ξαναρωτάει:
«Μίλα! Τι ξέρεις για την υπόθεση με τα λιωμένα γυαλιά;»
«Ότι τα κάνει όλα η σκρόφα η μάνα σου!»
     Η βρισιά αυτή ήταν και η αποκαρδιωτική του απάντηση. Χαμογελάει αν και ξέρει τι θα ακολουθήσει και πως μπορεί να καταλήξει. Ο Μπράουν σηκώνεται και λέει:
«Θα μιλήσεις μαλάκα. Θα φροντίσω προσωπικά γι’αυτό. Δεν έπρεπε να μπεις σ’ αυτά τα χωράφια».
     Μόλις τελειώνει τη πρόταση του αμέσως όλοι οι δικοί του συγκλίνουν γύρω από τη καρέκλα. Το μέλλον του Κλαρκ προμηνύεται δυσοίωνο.
     Στο μεταξύ ο Τρόι μαζί με τον Δίραξ και έντεκα άτομα της Φρουράς τηλεμεταφέρθηκαν στον Υπερσιβηρικό σταθμό της Μόσχας. Περπάτησαν όλοι μαζί μέχρι που βγήκαν στη κεντρική πλατεία. Τότε αρχίζουν να χωρίζονται. Όλοι προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο Τρόι μαζί με τον Δίραξ πήγαν στη περιοχή Ραμένκι. Ο σύνδεσμός τους ήταν ένας μαυραγορίτης όπλων, Ύλακ. Πλάσμα του βυθού, κάτι σα μεταλλαγμένο χταπόδι. Βρήκαν το μαγαζί του χωμένο μέσα σ’ ένα στενό. Η βιτρίνα απέξω είχε παλιά βιβλία όμως οι δύο τους ξέραν ότι ο τύπος ήταν χρόνια χωμένος στη διακίνηση. Μόλις μπαίνουν μέσα βλέπουν ένα τύπο γέρο με γυαλιά και τιράντες. Μόλις τους βλέπει τρομάζει για λίγο, αλλά ο Δίραξ του κάνει νόημα να ηρεμήσει. Ο Τρόι τον πλησιάζει και αφήνοντας τη σφαίρα πάνω στο πάγκο του, λέει:
«Μπορείς να εντοπίσεις τον ιδιοκτήτη της;»
«Αν έχει επάνω αποτυπώματα, ναι αλλιώς….».
«Αν είχε αποτυπώματα δεν θα ήμουν εδώ. Οπότε, ξεκίνα με το αλλιώς». 
«Ε-ε-έγινε απλά πρέπει να κοιτάξω τα αρχεία μου. Θα πάρει λίγη ώρα».
«Θα περιμένουμε».
     Φεύγει σ’ ένα δωματιάκι από πίσω του και τον ακούνε να ξεψαχνίζει τα χαρτιά του. Οι δυο τους περιμένουν χωρίς να κοιτάζονται. Η μεταξύ τους χρόνια κόντρα αλλά και ο εγωισμός τους, τους κρατάει σε απόσταση. Από τη πρώτη μέρα που έγινε Ισορροπιστής έχει ξεκινήσει αντάρτικό. Λυγίζει τους κανόνες, αλλά ποτέ δεν τους σπάει. Πάει κόντρα στις εντολές των Ρυθμιστών αλλά πάντα φέρνει αποτελέσματα. Είναι τόσα τα παραπτώματα του που ο Δίραξ εκνευρίζεται και μόνο που τα σκέπτεται. Από την άλλη ο Τρόι πάντα εκνευριζόταν με τη τυφλή προσήλωση του Δίραξ στους νόμους. Κι αυτή η τυφλότητα επέφερε σε κάποιες περιπτώσεις ανθρώπινες απώλειες. Οι δύο τους δε θα ανταλλάξουν κουβέντα. Αν μπορούσαν θα έλυναν τις διαφορές τους επι τόπου με μια καλή μάχη.
     Το Ύλακ μετά από κανένα δεκάλεπτο επανέρχεται. Οι δύο τους τον κοιτάζουν με ανυπομονησία κι εκείνος αποκρινόμενος λέει:
«Είστε πολύ τυχεροί. Ο ένοχος σας είναι πρώην μέλος μιας ειδικής μονάδας της πρώην GRU. Των Πρωτόγονων Κυνηγών. Άγριοι τύποι, επαγγελματίες κυνηγοί και ανίκητοι στο sniper».
«Έχεις το όνομα του;»
«Δύσκολο, Ισορροπιστή. Τα ονόματα τους καταστράφηκαν μετά από ένα πογκρόμ που έγινε στα γραφεία της GRU. Οι ίδιοι συνέχισαν με τα παρατσούκλια που είχαν τότε ως μισθοφόροι».
«Μπορείς να μας δώσεις κάτι σίγουρο;» ρωτάει ο Δίραξ.
«Ο τύπος που ψάχνετε είναι σίγουρα μεγάλος σε ηλικία. Πολύ πιθανόν να έκανε όλη τη δουλειά από το σπίτι του. Το καλύτερο όμως που μπορώ να σας προτείνω είναι να ψάξετε στα αρχεία της FSB». 
     Οι δύο τους κοιτάζονται και συμφωνούν σιωπηλά ότι αυτή θα είναι η καλύτερη λύση. Η τωρινή ρώσικη μυστική υπηρεσία (FSB) θα έχει αρχεία για παλιούς και ανενεργούς πράκτορες. Ο Δίραξ καλεί όλη τη φρουρά κοντά του και συναντιούνται έξω από το Κρεμλίνο. Η εντολή του είναι να μπουν μέσα και να βρουν ότι αρχείο υπάρχει γι’αυτή τη πρώην ομάδα. Ο Τρόι όμως έχει εντελώς διαφορετική άποψη.
«Δε θα λειτουργήσει. Χάνουμε χρόνο».
«Έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο;»
«Ας του βάλουμε δόλωμα. Ο τύπος είναι εκτελεστής και δε θα σταματήσει μέχρι να τη βρει».
«Δηλαδή λες να βάλουμε τη Ρουθ ως δόλωμα;»
«Όχι, εμένα. Φέρε τη Στολή της Πρώτης Αρκούδας».
     Όσο κι αν μισούσαν ο ένας με τον άλλον, εντούτοις ο Δίραξ κατανόησε ότι ήταν η πιο γρήγορη λύση. Η Στολή αυτή είναι από τα παλαιότερα αντικείμενα στο οπλοστάσιο των Ισορροπιστών. Την έφτιαξε ο Πρώτος Ισορροπιστής από το πρωτόγονο είδος αρκούδας και τη χρησιμοποίησε για να αλλάζει μορφή.  
     Ένας από τη φρουρά φέρνει τη βαριά στολή σ’ ένα ξεχασμένο διαμέρισμα. Είναι μεγάλη και είναι σαν ολόσωμη φόρμα με γούνα όμως. Ο Τρόι τη σηκώνει και τη φοράει. Αμέσως φέρνει στο μυαλό του στη Ρουθ και η στολή αρχίζει να κινείται. Οι τρίχες λυγίζουν δημιουργώντας ένα κύμα πάνω στη στολή. Όμως ο Τρόι πονάει καθώς η μεταμόρφωση είναι επώδυνη για το δέρμα του. Η στολή αλλάζει και σίγα-σιγά μεταμορφώνεται μέχρι που ο Τρόι μοιάζει ολοκληρωτικά με τη Ρουθ. Πιάνει τη κοιλιά του και βαριανασαίνει, προσπαθώντας να συνέλθει από το πόνο. Κάποια στιγμή κοιτάζει τον χαμογελαστό Δίραξ και του λέει:
«Το χαίρεσαι ρε πούστη, έτσι δεν είναι;»
«Πολύ».
     Σηκώνεται και κάθεται μπροστά από ένα κλειστό παράθυρο περιμένοντας. Ξέρει ότι αργά ή γρήγορα το εκτελεστής θα τον βρει. Και είχε δίκιο. Ο Γκριγκόρι δε σταμάτησε να ψάχνει με το Γάντι και να βρίζει. Παράλληλα κατέβαζε που και που και μια γουλιά βότκα για να είναι σε εγρήγορση. Οι εικόνες δε γύριζαν πλέον και έδειχνε μόνο κάτι σκοτεινό. Η ειρωνεία είναι ότι όντως έδειχνε τη Ρουθ ο καθρέπτης απλά αυτός δε το κατάλαβε.  
     Ο καθρέπτης, όμως τώρα, αρχίζει να ξανακινείται. Οι εικόνες αλλάζουν πάλι πολύ γρήγορα. Ο Τρόι αισθάνεται μια αλλαγή σε όλα τα τζάμια. Ο στόχος του τον πλησιάζει. Αμέσως λέει σε όλους:
«Ετοιμαστείτε».
     Η Φρουρά αναδιπλώνεται και περιμένει. Ο Γκριγκόρι βλέπει μπροστά του την υποτιθέμενη Ρουθ. Σηκώνει το πιστόλι και ετοιμάζεται να ρίξει. Ο Τρόι νοιώθει το κίνδυνο και βλέπει το τζάμι να πάλλεται. Γκριγκόρι και Τρόι για μια στιγμή κοιτάζονται. Τότε ο Τρόι παίρνει φόρα, τρέχει προς το τζάμι, πηδάει και σπάει το καθρέφτη του Γκριγκόρι. Πέφτει επάνω του και του δίνει μια μπουνιά στο πρόσωπο. Τον αφοπλίζει ταχύτατα από το πιστόλι και το Γάντι και εν συνεχεία τον πετάει πάνω στο τοίχο. Βγάζει τη Στολή και ο Γκριγκόρι μένει ενεός στο θέαμα. Ο Τρόι τον πιάνει από το γιακά και τον ρωτάει:
«Που βρήκες αυτό το Γάντι; Λέγε!»
     Ο Γκριγκόρι εκπαιδευμένο καθώς είναι δε μιλάει. Ο Τρόι τον σηκώνει και τον πετάει στο πάτωμα αφήνοντας ένα δυνατό γδούπο. Ο Γκριγκόρι πονάει στη πλάτη και σφίγγει τα δόντια. Εκείνη τη στιγμή εισβάλλουν στο διαμέρισμα οι Φρουροί. Αμέσως τον πιάνουν και τον καθίζουν σε μια καρέκλα. Ο Τρόι κοιτάζει τον Δίραξ και τον ρωτάει:
«Μπορείς να του πάρεις πληροφορίες;»
«Άνετα».
     Η παλάμη του Δίραξ καλύπτει το πρόσωπο του. Διαβάζει το μυαλό του και βλέπει όλη τη σκηνή από τη στιγμή που έλαβε το γράμμα. Ο Τρόι κοιτάζει το κουτί και το εξετάζει. Δεν έχει πουθενά κάποιο στοιχείο ή αποτύπωμα που να τον βοηθάει. Ο Δίραξ παίρνει το χέρι του και λέει στον Τρόι:
«Πρέπει στο σταθμό Κονκόβο. Από κει πήρε το Γάντι».
«Πάμε».
«Ρυθμίστε τον». λέει ο Δίραξ στους Φρουρούς.
     Οι Φρουροί τον κρατάνε ακίνητο και δύο από αυτούς τον πιάνουν και αρχίζουν να παίζουν με το μυαλό του. Τα πάντα διαγράφονται. Όταν θα ξυπνήσει θα είναι πάλι στην αρχική του μίζερη κατάσταση.
     Τρόι και Δίραξ τηλεμεταφέρονται πίσω από κάτι κολώνες στο σταθμό. Περπατώντας γρήγορα φθάνουν στα ερμάρια. Ο Τρόι ανοίγει το 99 και το τσεκάρει. Ψάχνει για κάποιο στοιχείο ενώ ο Δίραξ περιμένει με αγωνία. Κλείνει με δύναμη το ερμάρι και στηρίζεται στα υπόλοιπα. Ο Δίραξ τον ρωτάει:
«Λοιπόν;»
«Τίποτα. Είναι καθαρό».
«Άρα είμαστε πάλι στο μηδέν».
«Ναι, αυτός που προσέλαβε τον Ρώσο είναι πολύ προσεκτικός. Το πιο πιθανό είναι ότι έβαλε κι άλλους ανθρώπους».
«Και τώρα;»
«Η υπόθεση έκλεισε προς το παρόν. Ας γυρίσουμε πίσω».
     Ο Δίραξ συμφωνεί σιωπηλά. Οι Φρουρά τελειώνει τη δουλειά με το Γκριγκόρι και τον αφήνει στη καρέκλα. Αφαιρούν τα πάντα που χρησιμοποίησε και κάνουν το δωμάτιο όπως ακριβώς ήταν. Ο καθαρισμός τελειώνει σε λιγότερο από πέντε λεπτά. 
     Όλοι μαζί γυρνούν στο αρχοντικό. Οι Ρυθμιστές κάθονται στο σαλόνι και ο Τρόι τους αναφέρει όλα τα στοιχεία. Πιο πίσω σε μια γωνία κάθεται η Ρουθ. Ακούει προσεκτικά κάθε λέξη του Τρόι. Όταν τελειώνει η αναφορά η Ζίφαελ παίρνει το λόγο.
«Γιατί πιστεύεις ότι της επιτέθηκαν;»
«Απλό. Απέτυχε στη δουλειά της και θέλησαν να την εκδικηθούν».
«Δε βγάζει νόημα, Τρόι. Επιτέθηκαν στο σπίτι σου. Σε έδρα του Ισορροπιστή. Μοιάζει περισσότερο με κίνηση απελπισίας». λέει ο Άιρους.
«Ή κίνηση στρατηγικής. Όπως και να χει ο εχθρός μας, παίζει δυνατά και ακόμα δεν έχουμε απαντήσει».
«Θα γίνει και αυτό. Κι όταν τον πιάσουμε η τιμωρία του θα μαθευτεί σε όλα τα σύμπαντα. Καμία γαμημένη δολοπλοκία δε πρόκειται να σταματήσει το έργο μας». απαντάει σθεναρά ο Γκονάς.
«Ελπίζω να έχεις δίκιο. Μέχρι τότε, επικαλούμαι το άρθρο 13 των Ισορροπιστών. Θέλω το Γάντι και για να το ασφαλίσω αλλά και για να ψάξω λίγο βαθύτερα. Ίσως τα γυαλιά να μας πουν περισσότερα και να έχουν πιάσει το πρόσωπο του ενόχου».
«Δεκτό». λέει η Κλόμα. «Αλλά μη το χάσεις όπως ο Σουγκουλέ».
     Ο Τρόι ρίχνει ένα χαμόγελο και γυρίζει προς τη Ρουθ. Πηγαίνει προς τα εκεί, τη πιάνει από τον ώμο και αποϋλοποιούνται. Φρουρά και Ρυθμιστές παραμένουν στο σαλόνι σκεπτικοί να κοιτάζονται.
     Τρόι και Ρουθ γυρίζουν στο σπίτι. Χρειάζεται συμμάζεμα από τα σπασμένα γυαλιά. Ο Τρόι αφήνει χαμογελαστός το Γάντι στο τραπέζι και λέει:
«Είδες; Σου είπα ότι θα γυρνούσαμε το βράδυ στο σπίτι».
«Εσύ το έστησες όλο αυτό, έτσι δεν είναι;»
     Ο Τρόι παγώνει στο άκουσμα αυτής της κατηγορίας. Εκείνη γυρίζει και τον κοιτάζει με μίσος. Ο Τρόι τότε ήρεμα την ρωτάει:
«Τι….τι είναι αυτά που……»
«Μη τολμήσεις. Μη διανοηθείς να μου πεις ψέματα. Έχω γνωρίσει άτομα που έχουν στήσει τέτοιες παραστάσεις. Άτομα των μυστικών υπηρεσιών που ρίχνουν κυβερνήσεις».
«Ρουθ….μη»
«Σήμερα το πρωί αποϋλοποιήθηκες και έλειπες για αρκετή ώρα. Λίγη ώρα αργότερα έγινε η επίθεση. Όταν σε έκλεισε εκείνη η γριά βγήκες και ήσουν σίγουρος ότι είναι αυτό το Γάντι. Μετά πήρες μαζί σου τη Φρουρά ως μάρτυρες της αποστολής σου και το βρήκες. Τρόι, εσύ έδωσες το Γάντι στο Ρώσο και μετά έστησες μια ολόκληρη αποστολή προκειμένου να το πάρεις στα χέρια σου με βάση αυτό το άρθρο».
     Ο Τρόι κατεβάζει το κεφάλι. Όλα όσα είπε η Ρουθ ήταν αλήθεια. Το πρωί ο Τρόι πήρε Γάντι από τον Σουγκουλέ. Φόρεσε γάντια, έγραψε τα γράμματα και πήγε στη Ρωσία. Από κει και ύστερα όλα πήραν το δρόμο τους. Όλη η υπόθεση έγινε για το άρθρο 13. Όταν ένα μαγικό αντικείμενο πέσει στα χέρια ανθρώπων και χρησιμοποιηθεί τότε ο Ισορροπιστής υποχρεούται να το πάρει πίσω. Δικαιούται εν συνεχεία να το προσθέσει, για ένα χρονικό διάστημα, στο οπλοστάσιο του προκειμένου να το εξετάσει και να το χρησιμοποιήσει αν κρίνει σωστό. Πρέπει να βρει αν έπεσε φυσικά στα χέρια ανθρώπων ή αν υπάρχει υπερφυσική παρέμβαση από πίσω. Ο Τρόι δε μπορούσε απλά να το πάρει από τον Σουγκουλέ και να το χρησιμοποιήσει. Το ’94 οι Ρυθμιστές ξεγελάστηκαν, καθώς ο Σουγκουλέ δε το έχασε αλλά το έκρυψε όταν άρχισε να βρίσκει αυτά τα αρχεία από τον Πρώτο Ισορροπιστή. 
     Ο Τρόι της εξηγεί τι είναι αυτό το άρθρο αλλά η Ρουθ δε φαίνεται να ενδιαφέρεται. Αντιθέτως του λέει:
«Να πα να γαμηθούν οι νόμοι και τα άρθρα σου. Έθεσες σε κίνδυνο τη ζωή μου».
«Δεν κινδύνευες ποτέ. Ήμουν έτοιμος γι’αυτές τις σφαίρες. Ίσα-ίσα που αυτό το ψέμα που έστησα βοηθάει και εσένα».
«Με ποιο τρόπο;»
«Είδες την εχθρότητα των αφεντικών μου, έτσι δεν είναι; Το ξέρεις ότι μέσα στα σχέδια τους είναι να σε βγάλουν από τη μέση; Αν δεν βρουν ποιος κρύβεται πίσω από σένα, που δεν θα τον βρουν, θα σε βγάλουν από τη μέση. Σου κέρδισα λίγο χρόνο».
«Δεν το έκανες όμως μόνο για μένα. Τι επιδιώκεις ακριβώς;»
«Την Ατσαλένια Πόλη».
«Τι είναι αυτό;»
«Όταν πεθάνει ο Ισορροπιστής δε πάει ούτε στο παράδεισο, ούτε στη κόλαση καθώς έχουμε πολλούς εχθρούς και πολλά μυστικά. Πηγαίνουμε σ’ ένα μέρος χαμένο στο χωροχρόνο. Μια πόλη που μας φιλοξένει και που δε μπορεί να μπει κανείς. Κανένας».
«Και;»
«Αυτό το Γάντι είναι ένα από τα τρία αντικείμενα που χρειάζομαι προκειμένου να τη βρω για αρχή. Με τα υπόλοιπα θα μπω και οι προκάτοχοι μου θα μου αποκαλύψουν πραγματικά τι συμβαίνει. Ξέρουν».
     Η Ρουθ σιωπά για λίγο. Σκέπτεται όλα αυτά που της αποκαλύπτει ο Τρόι. Από τη μία είναι τσατισμένη που όλο αυτό έγινε εν αγνοία της και κινδύνευσε, αλλά από την άλλη βλέπει και κάτι άλλο. Ο Τρόι όσο κυνικός κι αν είναι εντούτοις όντως προσπαθεί να τη βοηθήσει. Έχει μάθει στη ζωή και τη δουλειά της να συγκρατεί τα νεύρα της σα γνήσια επαγγελματίας δολοφόνος. Θέλει να γυρίσει στη παλιά της ζωή και να ξεχάσει τα πάντα για τέρατα και Ισορροπιστές. Μετά από λίγη σκέψη και βλέποντας τον Τρόι να κοιτάζει και να περιμένει αντίδραση της λέει:
«Εντάξει Τρόι. Κέρδισες αυτή τη φορά».
«Αλλά;»
«Αλλά από τούδε και στο εξής…».
     Δε θα προλάβει να τελειώσει τη φράση της καθώς ένας της Φρουράς τηλεμεταφέρεται στο σπίτι του. Τρόι και Ρουθ τον κοιτάζουν απορημένοι καθώς είναι αγχωμένος και ιδρωμένος. Εκείνος του λέει:
«Ισορροπιστή, έχεις καινούργια αποστολή και είναι κατεπείγουσα».
«Τι συμβαίνει;»
«Απαγωγή υποψήφιου Ισορροπιστή».  
     Ο Τρόι ανοίγει διάπλατα τα μάτια του καθώς ξέρει τι επισείει αυτή η απαγωγή. Οι υποψήφιοι Ισορροπιστές προστατεύονται εν αγνοία τους. Ο θάνατος τους από υπερφυσικό ον θα φέρει καταστροφικά αποτελέσματα στη Γη μέχρι να επιλεχθεί ο επόμενος. Ο Τρόι γυρνάει προς τη Ρουθ κα την ρωτάει:
«Περίμενε με εδώ. Ελπίζω να μην κάνεις καμιά τρέλα όσο θα λείπω».
«Μην ανησυχείς. Αλλά όταν επιστρέψεις θα κάνουμε μια συζήτηση εμείς οι δύο».
     Της χαμογελάει ανακουφισμένος. Μετά γυρνάει προς τον Φρουρό και τον ρωτάει:
«Ποιός απήχθη;»
     Η απάντηση του Φρουρού είναι ακόμα πιο τρομακτική καθώς δεν είναι απλά ένας υποψήφιος. Είναι ο πρώτος σε πιθανότητες από τους τέσσερις για το χρίσμα του επόμενου Ισορροπιστή. Οπότε ο Φρουρός δίνει την απάντηση που κάνει τον Τρόι να ιδρώσει:

«Κλαρκ Μόρτον». 

Γιώργος Πουρλιάκας