Συνέντευξη με τον Ηλία Στεργίου


Η Ζωή αναγκάζεται να εγκαταλείψει το σπίτι της μαζί με την εννιάχρονη κόρη της Μελίνα για να ξεφύγει από τον βάναυσο σύζυγό της. Για να τα βγάλει πέρα, αναλαμβάνει την φροντίδα μια παράξενης γυναίκας μα από την πρώτη στιγμή αντιλαμβάνεται πως κάτι κακό παραμονεύει στις σκιές του παλιού αρχοντικού.

Μια ιστορία αγάπης, προδοσίας και εγκατάλειψης. Μια ιστορία για όλες εκείνες τις κακοποιημένες γυναίκες που οι απεγνωσμένες τους κραυγές για βοήθεια κρύβονται πίσω από τους ψίθυρους και τα τρομαγμένα βλέμματα.


Βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα.




Γεννημένος στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και παντρεμένος με μία ομολογουμένως υπομονετική γυναίκα που μπορεί και ανέχεται τα φανταστικά του ταξίδια, τα καπρίτσια και τις ιδιοτροπίες του και πατέρας δύο ανήλικων αγοριών. Αγαπημένη του ασχολία, ταιριαστής ονείρων και αρχιτεκτονική ονειρικών τόπων σε χαρτί. Έχει εκδώσει τρία βιβλία. Το «Μικρά Ένοχα Μυστικά», το «Γητευτής Ονείρων» και το «Σιωπές» ενώ διακριθέντα διηγήματά του έχουν εκδοθεί σε συλλογικά έργα. Συμμετείχε με διήγημά του στην ανθολογία «Η πτώση των Θεών», στη συλλογή «Τελευταία μέρα» του συλλόγου ατόμων με σκλήρυνση κατά πλάκας, στην συλλογή διηγημάτων τρόμου του Moonlight Tales «Once upon a horror time», σε συλλογές που εκδοθεί με μορφή e-book κ.α.




 


1. Να σου κάνουν σπόιλερ για το τέλος κάθε βιβλίου όταν ξεκινάς να το διαβάζεις ή να μην μαθαίνεις ποτέ πλήρως τι συνέβη;


ΣΠΟΙΛΕΡ ΠΟΤΕ! Προτιμώ να μένω με κενά και να φαντάζομαι όπως θέλω την εξέλιξη παρά να μάθω το τέλος. Νόμος!


2. Θα προτιμούσες να ξεχάσεις την πλοκή του βιβλίου που γράφεις ή τους χαρακτήρες;


Την πλοκή. Δένομαι με τον κάθε χαρακτήρα των βιβλίων μου, αγαπώ τον καθένα ξεχωριστά και για αυτό τους σκοτώνω με ξεχωριστό τρόπο τον καθένα.


3. Ο δολοφόνος να είναι πάντα ο μπάτλερ ή ένας χαρακτήρας που εμφανίστηκε στο τελευταίο κεφάλαιο;


Ο δολοφόνος να είναι κάποιος που παίζει σημαντικό ρόλο καθ’ όλη την διάρκεια του έργου. Αλλά ο μπάτλερ ρε συ;


4. Να είναι όλα τα ονόματα χαρακτήρων κοινότυπα ή εξαιρετικά ιδιαίτερα;



Δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ ιδιαίτερα ονόματα, το κάνω σπάνια. Προτιμώ ο δολοφόνος μου να λέγεται Μπάμπης παρά Ιδομενέας.


5. Πρωταγωνιστής που είναι υπερβολικά χαρούμενος ή μονόχνοτος;


Εννοείται μονόχνοτος, σαν τον δημιουργό του.


6. Παρατραβηγμένη ή κοινότυπη πλοκή;



Παρατραβηγμένη πλοκή. Πιστεύω ότι οι κοινότυπες δεν έχουν ενδιαφέρον. Ο Κθούλου που ερωτεύεται την Μαρία μου ακούγεται πιο ενδιαφέρον από το να την ερωτευτεί ο Μπάμπης.


7. Να γράφεις από εδώ και πέρα μόνο σε χαρτί ή πληκτρολογώντας με ένα μόνο δάχτυλο;


Λατρεύω να γράφω σε χαρτί. Σε όλο το σπίτι υπάρχουν διάσπαρτα σημειωματάρια γεμάτα με σημειώσεις.


8. Σειρά βιβλίων με συμμετρία και άσχημα εξώφυλλα ή το αντίθετο;



Θα προτιμούσα τα όμορφα εξώφυλλα.


9. Να λείπει μία σελίδα από σημαντικό σημείο ή να λείπουν πέντε σελίδες από την αρχή;


Μια σελίδα από ένα σημαντικό σημείο. Θεωρώ την αρχή ενός βιβλίου από τα πιο σημαντικά κομμάτια, ίσως το σημαντικότερο.


10. Να χάσεις τα πρώτα πέντε κεφάλαια του βιβλίου ή όλες τις διορθώσεις;


Προτιμώ να το διορθώσω όλο από την αρχή.


11. Πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου οι αναγνώστες;



Θα με βρουν στο Facebook και το Ιnstagram