Σε ένα μοναστήρι βρέθηκε ένα κείμενο γραμμένο σε αρχαία ελληνικά, λατινικά και γραμμική βήτα. Της μεταφράστριας της βγήκε η πίστη μέχρι να το μεταφράσει. Αυτή δεν είναι η ιστορία της, είναι η μετάφρασή της. Είναι οι προσωπικές σημειώσεις του καλόγερου Εμμανουήλ όπου μιλάει για τη ζωή του φίλου του, του Χριστόφορου.
Ένας νεαρός που από πολύ μικρή ηλικία κατάλαβε ότι η ζωή είναι σκληρή και άδικη για τους ανθρώπους, αλλά άμα ο κόσμος πιστεύει ότι κάποιος είναι κάτι παραπάνω από άνθρωπος, η ζωή του είναι εύκολη. Άρα αποφάσισε να γίνει άγιος, ή μάλλον να πείσει τους πάντες ότι είναι άγιος. Ο Χριστόφορος ήταν αποφασισμένος να γίνει άγιος με οποιονδήποτε τρόπο, είτε έπρεπε να πει ψέματα, είτε έπρεπε να εξαπατήσει κόσμο. Τίποτα δεν θα τον σταματούσε, ο κόσμος να χαλάσει.
Ο Καραντωνίου Χρήστος γεννήθηκε μια κρύα νύχτα του χειμώνα το 1988. Προσποιείται πως είναι μυστηριώδης για να καλύψει το γεγονός ότι η ζωή του είναι βαρετή και αδιάφορη. Μερικές φορές γράφει ιστορίες και κάποιες από αυτές έχουν δημοσιευθεί σε διάφορες συλλογές. Έχει κερδίσει και μερικά βραβεία! Το Larry Niven τέσσερις φορές, έναν έπαινο για καλύτερη νουβέλα από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών το 2020 κ.α. Αυτό είναι το τρίτο προσωπικό του βιβλίο.
Ερωτηματολόγιο Συνεντεύξεων Moonlight Tales
1. Να σου κάνουν σπόιλερ για το τέλος κάθε βιβλίου όταν ξεκινάς να το διαβάζεις ή να μην μαθαίνεις ποτέ πλήρως τι συνέβη;
Άμα είναι να μην μπορώ να μάθω ποτέ πώς τελειώνει μια ιστορία π.χ. λόγω θανάτου, είτε του συγγραφέα, είτε δικού μου, προτιμώ να φάω σπόιλερ. Αλλά γενικά το ιδανικό είναι να με αφήνουν να απολαμβάνω μια ιστορία με τον ρυθμό μου!
2. Θα προτιμούσες να ξεχάσεις την πλοκή του βιβλίου που γράφεις ή τους χαρακτήρες;
Δεν είμαι σίγουρος, γιατί το ένα διαμορφώνει το άλλο, οπότε όποιο από τα δυο και να ξεχνούσα, δεν θα μπορούσα να γράψω το βιβλίο που σκεφτόμουν. Ωστόσο, νομίζω ότι η πλοκή είναι πιο σημαντική, άρα καλύτερα να ξεχνούσα τους χαρακτήρες.
3. Ο δολοφόνος να είναι πάντα ο μπάτλερ ή ένας χαρακτήρας που εμφανίστηκε στο τελευταίο κεφάλαιο;
Καλύτερα να είναι κάποιος αναμενόμενος (ή ακόμα και κλισέ), παρά να είναι κάποιος άσχετος που εμφανίστηκε από το πουθενά!
4. Να είναι όλα τα ονόματα χαρακτήρων κοινότυπα ή εξαιρετικά ιδιαίτερα;
Εξαρτάται! Άμα τα ονόματα είναι λογοπαίγνια και δίνουν παραπάνω στοιχεία για τον χαρακτήρα, όπως έκανε ο Terry Pratchett, το λατρεύω, αλλά άμα είναι τυχαίες λέξεις που έβγαλε ο συγγραφέας πατώντας πλήκτρα με κλειστά μάτια και για να τα προφέρεις πρέπει να στραμπουλίσεις τη γλώσσα σου, καλύτερα να είναι κοινότυπα.
5. Πρωταγωνιστής που είναι υπερβολικά χαρούμενος ή μονόχνοτος;
Άμα είναι κακός να είναι υπερβολικά χαρούμενος, άμα είναι καλός να είναι μονόχνοτος και αντικοινωνικός.
6. Παρατραβηγμένη ή κοινότυπη πλοκή;
Άμα στο τέλος όλα βγάζουν νόημα, καλύτερα να είναι παρατραβηγμένη, παρά κοινότυπη.
7. Να γράφεις από εδώ και πέρα μόνο σε χαρτί ή πληκτρολογώντας με ένα μόνο δάχτυλο;
Μα ήδη γράφω μόνο με το ένα δάχτυλο, τι εννοείς; Λέω σαχλαμάρες, συγγνώμη. Άμα έγραφα μόνο σε χαρτί, δεν θα μπορούσα να στείλω τίποτα, πουθενά, άρα καλύτερα με το ένα δάχτυλο και ας παίρνει περισσότερο χρόνο.
8. Σειρά βιβλίων με συμμετρία και άσχημα εξώφυλλα ή το αντίθετο;
Υπάρχει κάτι πιο όμορφο από τη συμμετρία; Όχι! Άσε που όταν τα βιβλία παίρνουν τη θέση τους στη βιβλιοθήκη, βλέπεις μόνο τη ράχη, όχι το εξώφυλλο, όσο όμορφο ή άσχημο κι αν είναι. Συμμετρία για πάντα!
9. Να λείπει μία σελίδα από σημαντικό σημείο ή να λείπουν πέντε σελίδες από την αρχή;
Καλύτερα να λείπουν από την αρχή, ώστε να ξέρω να μην ασχοληθώ, παρά να χάσω τον χρόνο μου λίγο πριν το τέλος (όπως έχει συμβεί δυο φορές, μια με τον ταλαντούχο κύριο Ρίπλεϋ και μια με τη μητέρα νύχτα)
10. Να χάσεις τα πρώτα πέντε κεφάλαια του βιβλίου ή όλες τις διορθώσεις;
Χάνω ήδη τον ύπνο μου μόνο που το σκέφτομαι! Καλύτερα να χάσω τις διορθώσεις, παρά κάτι βασικό όπως ολόκληρα κεφάλαια (που θα πρέπει να περαστούν με διορθώσεις επίσης!)
11. Πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου οι αναγνώστες;
Στο Facebook
Στο Instagram
Επίσης έχω τη σελίδα childish.cartoons όπου ανεβάζω άσχημα κόμικς και χαζά στιχάκια