Ύστερος Μεσαίωνας. Γαλλία. Ένας ιερέας μεγαλωμένος δίπλα στο φοβερό και τρομερό Τομάς ντε Τορκεμάδα, τον πρώτο Μέγα Ιεροεξεταστή της Ισπανικής Ιεράς Εξέτασης, συναντά τυχαία σε μια δημόσια εκτέλεση μια μυστηριώδη γυναίκα. Τι γίνεται όταν η μοίρα τούς ξαναφέρνει αντιμέτωπους; Πώς μπλέκονται οι ζωές τους; Μπορεί ο Θεός ν' αγαπήσει το Διάβολο; Μπορεί η αγάπη να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στον παράδεισο και την κόλαση;
Ο Raiden, ένας νεαρός σαμουράι και η Marisha, ένα κορίτσι της ιαπωνικής επαρχίας, συναντιούνται τυχαία στη γιορτή Obon. Πολύ γρήγορα ανακαλύπτουν το κοινό τους πεπρωμένο και το μυστικό που δένει τη μοίρα τους. Έτσι ξεκινά η αναζήτηση για τη λύση του μυστηρίου και ένα περιπετειώδες παραμύθι γεμάτο αγωνία και ανατροπές!
Η Καλλιόπη Βελόνια γεννήθηκε στην Αθήνα και κατοικεί στον Πειραιά. Διδάσκει την αγγλική γλώσσα, ενώ παράλληλα ασχολείται με τη συγγραφή και τη μετάφραση.
Έχει εκδώσει δυο μυθιστορήματα φαντασίας, «Το Μυστικό της Προφητείας» (2017, εκδόσεις Εντύποις), «Άγια Κόλαση» (2021, εκδόσεις Υδροπλάνο) και μία ποιητική συλλογή, «Μέθεξις» (2021, εκδόσεις Εντύποις). Ποιήματα, όπως και διηγήματά της, αναρτώνται συχνά στο διαδίκτυο.
Οι Φονικοί Οργασμοί είναι το τέταρτο βιβλίο της.
1. Πες μας δυο λόγια για τα βιβλία σου.
Το Μυστικό της προφητείας είναι το πρώτο μου βιβλίο, μία Ιαπωνική περιπέτεια φαντασίας. Η ιστορία έχει ως εξής: δύο εντελώς διαφορετικοί έφηβοι - ένας νεαρός σαμουράι και μια αυθάδη χωριατοπούλα - με ιδιαίτερα χαρίσματα, συναντιούνται τυχαία μετά από μια παραδοσιακή γιορτή και αποφασίζουν, βάσει ενός παπύρου που έχει στα χέρια του ο νεαρός σαμουράι, να αναζητήσουν τα πετράδια στα οποία αναφέρεται η προφητεία στον πάπυρο. Έτσι ξεκινά μια περιπέτεια γεμάτη αγωνία, και ανατροπές. Το βιβλίο είναι γεμάτο μάχες με τέρατα της Ιαπωνικής μυθολογίας, αλλά και πολλές άλλες πληροφορίες για την Ιαπωνική κουλτούρα και παράδοση.
Η Άγια κόλαση είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Θα το χαρακτήριζα φαντασίας-ιστορικό, αφού ναι μεν οι δύο βασικοί μου χαρακτήρες είναι επινοημένοι, αλλά το υπόλοιπο βιβλίο βασίζεται σε υπαρκτά πρόσωπα και τοποθεσίες. Τοποθετείται χρονικά στον ύστερο Μεσαίωνα μεταξύ Γαλλίας και Ισπανίας και αφορά τη δράση της Ιεράς Εξέτασης, όπου ένας παπάς μέλος της ερωτεύεται μία φερόμενη μάγισσα.
Και τα δύο βιβλία, έχουν πολυετή μελέτη πίσω τους και εκτός από αναγνωστική απόλαυση, προσφέρουν και γνώση.
2. Ποια είναι η κυριότερη πηγή έμπνευσής σου και τι σε έκανε να ξεκινήσεις τις συγκεκριμένες ιστορία;Για το Μυστικό αφορμή ήταν ένα όνειρο ή, αν θέλετε, ένα αστρικό ταξίδι. Ήταν τόσο έντονη η αίσθηση του το πρωί που ξύπνησα, που απλά άνοιξα τον υπολογιστή και ξεκίνησα να το γράφω. Η ιστορία βγήκε από μέσα μου τόσο εύκολα και αβίαστα, λες και την είχα ζήσει...
Όσον αφορά την Άγια κόλαση, πηγή έμπνευσης ήταν το σχόλιο μιας διαισθητικής κυρίας που πέτυχα τυχαία, η οποία μου είπε ότι σε προηγούμενη ζωή ήμουν μάγισσα. Δεν χρειάστηκε κάτι παραπάνω για να γεννηθεί η συγκεκριμένη ιστορία στο μυαλό μου.
3.Αν μπορούσες, τι συμβουλή θα έδινες στον εαυτό σου όταν ξεκίνησες να γράφεις;
Να μην σκάω τόσο πολύ για όλα όσα αφορούν τη συγγραφή γιατί ο εκδοτικός χώρος δεν είναι αγγελικά πλασμένος.
4. Τι λογοτεχνικό είδος σού αρέσει να διαβάζεις και ποιο προτιμάς όταν γράφεις;
Διαβάζω τα πάντα, αλλά έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα βιβλία τρόμου, τα αστυνομικά και τα φαντασίας. Λατρεύω επίσης την ποίηση, την οποία θεωρώ υπέρτατη μορφή έκφρασης. Θεωρώ πως μπορώ να γράψω τα πάντα εκτός από αστυνομικά, τα οποία κατά τη γνώμη μου θέλουν μεγάλη δεξιοτεχνία στην πλοκή και στη λεπτομέρεια για να μην υπάρχουν τρύπες.
5. Επίλεξε ένα: τι είναι πιο σημαντικό σε μια ιστορία; Ο πρωταγωνιστής, οι δευτερεύοντες χαρακτήρες ή ο ανταγωνιστής;
Μία ιστορία για να είναι ενδιαφέρουσα κατά τη γνώμη μου και να σε κρατάει, πρέπει να έχει πολύ καλά ανεπτυγμένους πρωταγωνιστές και ανταγωνιστές. Οι δευτερεύοντες χαρακτήρες εξίσου σημαντικοί, ειδικά αν έχουν κάποιο ρόλο κλειδί στην πλοκή, αλλά δεν χρειάζονται πολλή ανάλυση, γιατί υπάρχει περίπτωση η ιστορία να πλατιάσει και να κάνει κοιλιά.
6. Σε ποια ηλικία ξεκίνησες να γράφεις;
Έγραφα από μικρή. Στο δημοτικό ημερολόγιο, στο γυμνάσιο ποιήματα και αργότερα μικρές ιστορίες. Συστηματικά ξεκίνησα να γράφω λίγο πριν τα τριάντα μου.
7. Επίλεξε ένα: τι είναι πιο κρίσιμο για την επίτευξη ενός καλού βιβλίου; Η ικανότητα γραφής, η φαντασία ή η σκληρή δουλειά;
Όλα. Εάν έχεις καλή πένα, αρκετή φαντασία και πολλή όρεξη για συστηματική δουλειά, το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα ικανοποιητικό. Για να εξελίξεις ωστόσο τη γραφή και το ταλέντο σου, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις. Α, και να διαβάζεις, βεβαίως!
8. Γιατί γράφεις;
Για να σωπάσω τις φωνές μέσα στο κεφάλι μου. (γέλια)
9. Πρότεινε ένα βιβλίο που θεωρείς ότι πρέπει να διαβάσει κάθε συγγραφέας και ένα κάθε αναγνώστης.
Χμ... Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. Ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και διαβάζει για να καλύψει διαφορετικές ανάγκες. Κάτι που για μένα είναι εξαιρετικό και διδακτικό, για κάποιον άλλον μπορεί να είναι άχρηστο ή αδιάφορο. Το γούστο είναι καθαρά υποκειμενικό. Προσωπικά έχω μάθει πολλά που αφορούν τον χειρισμό της γλώσσας, το στυλ, το ύφος και τη τεχνική, διαβάζοντας άλλους συγγραφείς.
10. Τι πρέπει να περιμένουμε από εσένα στο μέλλον;Το σίγουρο είναι ότι δεν θα με ξεφορτωθείτε έτσι εύκολα (γέλια). Σύντομα θα κυκλοφορήσει μια συλλογή διηγημάτων με τίτλο Φονικοί Οργασμοί. Για τα επόμενα σχέδια θα τηρήσω σιγή ιχθύος.
11. Πώς μπορούν να επικοινωνήσουν οι αναγνώστες μαζί σου;
Μέσω των λογαριασμών μου στα σόσιαλ.